Trainingenoverzicht
- Titel
-
Zet je coachvaardigheden in!
Voor (taal)vrijwilligers
Doelgroep: Basisvaardigheden, Inburgering Trefwoorden: vrijwilliger, autonoom, coachen
Als vrijwilliger wil je iemand zo goed mogelijk bijstaan op het moment dat de ander iets nieuws aan het leren is. Denk aan: de Nederlandse taal, digitale vaardigheden, en ga zo maar door. Zou het niet makkelijk zijn als je af en toe wat kon...
-
Praktijkgericht taalleren
Voor docenten inburgering, participatie en basisvaardigheden
Doelgroep: Inburgering Trefwoorden: docenten, praktijkgericht leren
Trajecten voor inburgering en basisvaardigheden zijn gericht op succesvolle participatie. Praktijkgericht (taal)leren is daarbij een belangrijke succesfactor. Wat kunt u als docent doen om dit praktijkgerichte leren tot een succes te maken?
-
Trainingen ONA Portaal vanaf 2017
Nieuw aanbod trainingen en workshops Oriëntatie op de Nederlandse arbeidsmarkt
Doelgroep: - Trefwoorden: -
Oriëntatie op de Nederlandse arbeidsmarkt is niet alleen een verplicht onderdeel van het inburgeringsexamen, maar wordt steeds meer tot een instrument om vorm te geven aan het arbeidsperspectief van inburgeraars. Om deze reden wordt het onderdeel...
-
Opleidingsmodule NT1 voor docenten volwasseneneducatie
Module van de opleiding tot docent Basisvaardigheden
Doelgroep: Basisvaardigheden Trefwoorden: laaggeletterdheid, digitale vaardigheden, NT1
Met de Module NT1 leer je alles over effectief taalonderwijs aan volwassenen. Deze module is bedoeld voor docenten in de volwasseneneducatie die zich verder willen bekwamen op het gebied van NT1 (Nederlands als eerste taal).In de module gaan...
-
Opleidingsmodule Samenwerken met vrijwilligers en netwerkpartners
Module van de opleiding tot docent Basisvaardigheden
Doelgroep: Basisvaardigheden Trefwoorden: NT2, NT1, volwasseneneducatie
Wat zijn de verschillende rollen die vrijwilligers hebben in de vowasseneneducatie? Welke andere netwerkpartnes bevinden zich in het veld van de volwasseneneducatie, en welke belangen spelen er? Hoe kun je op een goede manier samenwerken met alle...
- Titel